درباره وبلاگ


موسسه دنیای پردازش کاج طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت ساز با بیش از 130 امکان مختلف و منحصر بفرد در ایران سایت ما : pineportal.com
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 233
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

طراحی وب سایت
طراحی وب سایت و فروشگاه های اینترنتی




طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

 

با توجه به سوابق و تجربیات چند ساله اخیر، ما به جرات اعلام می نماییم بهترین و کاملترین طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان در ایران را انجام داده و به مردم عزیز ارائه می نماییم.

علت ارزان بودن فروشگاه اینترنتی؟



ادامه مطلب ...


یک شنبه 27 فروردين 1396برچسب:, :: 11:15 ::  نويسنده : vahid

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در کرج

دنیای امروزی دنیای سرعت در ارتباط است، یعنی شما هرقدر بتوانید با دیگر افراد جامعه ارتباط بیشتری در زمان کمتری داشته باشید موفق تر خواهید بود حال این موفقیت می تواند در زمینه مالی، سیاسی، ورزشی و ... باشد.

در زمانهای گذشته برای ارتباط بین افراد راه های مختلفی وجود داشت که با پیشرفت علم و تکنولوژی این راه ها سریعتر و امن تر گردید، در حال حاضر مطمئن ترین راه برای معرفی شما به مردم و ارتباط برقرارکردن بین عموم مردم داشتن سایت می باشد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 21 فروردين 1396برچسب:, :: 13:30 ::  نويسنده : vahid

 

حملهٔ Zero یعنی حمله یا تهدیدی که از یک آسیب‌پذیری در نرم‌افزاری کاربردی که تا پیش از این ناشناخته بوده‌ است بهره‌جویی می‌کند و این بدان معنا است که دولوپرها برای رفع این آسیب‌پذیری فقط ۰ روز وقت دارند! کمپانی گوگل دارای تیمی تحت عنوان «تیم Project Zero» است که کارش مقابله و ارائه راه‌کار دربارهٔ چنین تهدیداتی است. در آخرین بررسی‌ها، این تیم باگی در چیپ‌های وای‌فای که در مدل‌های مختلف اسمارت‌ فون‌های آیفون و اندروید استفاده می‌شود پیدا کرده که این باگ به هکری که در نزدیکی یا مجاورت دستگاه قرار داشته‌ باشد اجازه می‌دهد کنترل کامل دستگاه هدف را به‌دست‌ گیرد. اقدامات امنیتی توسط اپل منتشر شده‌ است و به‌زودی شرکت‌های دیگر هم تدابیر خودشان را در اختیار مشتریانشان قرار خواهند داد.

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 20 فروردين 1396برچسب:, :: 10:3 ::  نويسنده : vahid
1- مخاطبان هدف خود را فراموش نکنید.
یکی از اصول مهم برای طراحی اصولی سایت این است که شما باید بدانید که سایت خود را برای چه کسانی طراحی می کنید. مخاطبان هدف همیشه از بالاترین اولویت برخوردار هستند و بایستی وب سایت را با توجه به نیاز آنها طراحی کرد. همچنین شما باید با طراحی اصولی سایت، نیازهای آنان را فراهم نموده و قبل از طراحی سایت، مشتریان بالقوه هدف خود را شناسایی نمایید.
 
2) از به کار بردن سخنان دست و پا شکسته و بی معنی خودداری کنید.
مخاطبان شما هیچ شناختی نسبت به شما و کارهایی که در سایت خود انجام می دهید ندارند، پس آنها را با سخنان دست و پا شکسته، سخنان پیچیده و بی معنی، عبارات تکنیکی، تخصصی و کلمات کلیشه ای بمباران نکنید. به آنچه که عرضه می کنید نگاهی نزدیک و دقیق تر داشته باشید، سپس برای بازدیدکنندگان سایت خود با زبان ساده شرح دهید که دقیقاً چه کاری انجام می دهید و چه خدماتی به آنها ارائه می نمایید.
 
3) محتوای سایت خود را یکنواخت قرار نداده و از محتوای استاتیک دوری کنید.
امروزه محتوا نقش بسیار مهمی را در طراحی اصولی سایت ایفا می کند. خصوصاً این مسئله در تغییرات الگوریتم های گوگل هم نقش اساسی داشته است. به همین علت شما باید محتوایی جدید و مناسب داشته باشید. با بروز رسانی محتوای سایت می توانید رنکینگ سایت خود را افزایش دهید. پس در هر وب سایتی که طراحی می کنید، یک قسمت اخبار و یا Blog در نظر بگیرید.

طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت ساز با  بیش از 130 امکان مختلف و واکنش گرا (ریسپانسیو) بودن، دارای نسخه مخصوص تلفن همراه (موبایل)

4) در طراحی اصولی سایت از Flash استفاده نکنید.
بعضی از وب سایت ها هنوز بر استفاده از Flash پا فشاری میکنند، غافل از این که استفاده از فلش یک اشتباه بزرگ در طراحی سایت می باشد.
فایل هایFlash ، می توانند ضربه بزرگی به روند فروش کلی سایت بزنند. یک دلیل این است که موبایل ها، فایل های Flash را پشتیبانی نکرده و قالبیت خواندن آنهارا ندارند. این در حالی است که حجم ترافیک قابل توجهی از این طریق به سایت ها می آید و این خود دلیلی است اساسی برای استفاده نکردن از فایل های Flash.
 
دلیل دیگر این که محتوای فایل های Flash توسط کرولرهای موتورهای جستجو خوانده نمی شوند(اصطلاحاً کرول نمی شنود) و به همین دلیل بهره وری سایت را با مشکل مواجه کرده و شما را از آن هدفی که انتظار داشتید (منظورافزایش ترافیک و رنکینگ سایت) دور خواهد کرد.


پنج شنبه 10 فروردين 1396برچسب:, :: 12:37 ::  نويسنده : vahid